Selasa, 26 Jun 2012

MMM

Makanmanyakmanyak... hehehehe.. korang jangan kata aku makan benda ni dalam 1 hari k. ni stok 2-3 minggu... hajat makan macam-macam jugak..

petang tu aku tringin makan pancake, so buat dengan pisang, orang yang paling banyak makan adalah Adam la.. dia suka, minggu depan tu plak aku buat dengan jem stbry, suka dia.. en papa jugak tak sempat nak makan banyak...

Atas ni nasi kenuri, aku makan staff aku kawin kat Bukit Teh, en papa sekali ambik kat tulang, penuh pinggan aku... kenyang wes....

Ok, sapa kat sini pernah p pasar malam parit buntar??? pernah makan Roti pak arab tak? gerai berhadapan farmasi apa tah.. sebenarnya aku dengan kak aku yang gelar roti pak arab sebab pakcik yang menjual ni pakai jubah bagai, sekarang ni pakai kemeja biasa...
 ha, ni la bugernya, balit dengan roti popia pas tu goreng.. agak kolestrol buger ni, tapi sekali sekala makan tak pa kan....

 hasil gigitan ke 2.. yum yum... (kakak aku kata dia diet tak mau makan, ok fine)

 sos dia memang special, tak tau nak sita macam mana, intinya daging kisar tau... sangat sedap... sesiapa nak cuba boleh la pi pasar malam parit buntar pada haru jumaat sahaja...

ni plak made in Puncak Mutiara. baru-baru ni pejabat aku buat bengkel, so selitkan kambing golek ni seko. 2 pinggan aku makan, pada hal pagi tu senamrobic bersungguh-sungguh...