Jubah for sale

ok, jubah di atas untuk di jual ya. aku oder kat Sulam Qistina melalui FBnya. sayangnya aku makin gemok, saiz XL ini tidak padan dengan aku di perut (perut aku moncet). aku pakai untuk cuba 1 kali je. n tidak menjejas apa pun. sangat cantik kain ini. aku beli RM138 termasuk pos. aku ada sembang dengan owner dia nak tukar tapi diorang tak kali.. hemmm dulu frust dah sekali dengan sulam qistina ni, aku beli kain chiffon tulis 4 meter, yang sampai 3meter je, aku bat baju ja la, kain tak dapat... so aku nak jual murah dari itu RM100... bahu saiz 42 inci.. kepada yang berminat boleh sms aku 012-4115214.