Kenduri

Assalamualaikum...
sabtu ahad lepas kawan en somi akad nikah + sanding... Zambri ngan pasangannya. dengan sekali akad saja dah sah jadi somi isteri.. teringat masa akad nikah saya dulu (mcm la lama dah kawen) seronok... dok kat dalam masjid jawi ni sampai lengok kaki dok bertimpuh tak begarak... siap ada kak2 mai tanya lagi "ok ka dik? kak tengok mcm sakit ja. takut nanti jadi apa2." saya cakap tak da apa. padahal dok tahan sakit kebas kaki yang melampau... kak tu takut saya teberanak nanti.. hehehehe...

blog saya ni tak berseri & tak bermakna tanpa gambar kan.. so layan gambar mak buyung nih...
mula2 boleh nak kenyeh...
habis tu cari tempat menyandar la...
ni dia pengantinnya... masa ni kat rumah dah
hehehehe...
time kenuri.. saya tak pegi.. huhuhu... en somi n de skul geng...