Hepi 'Abah' Day

Khas buat abah tercinta kami anak-anak abah ingin mengucapkat RIBUAN terima kasih di atas JUTAAN kasih sayang yang abah berikan buat kami... abah terlalu bermakna buat kami, tanpa abah siapalah kami... hepi fathers day ABAH...

abah tengah potong kek, abah tanya "awat yang mcm keras ni?" memang keras pun abah, nama pun chees cake, sedap nak mampos.. walopun qupa mu tak comey, tapi rasa mu sedap la sangat2...
kitaorang kat C4 hokeh, baru pas balik rumah kakak... tengok muka mak yang tak larat+tak sihat=pucat, tapi demi abah singgah jugak... kalo perasan abah ngan mak nampak susut sikit.. depa dua tak sihat dah seminggu tak lalu makan.. kg pun dah turun...
en somi yang lapaq sangat2 ngan adik irah yang pantang tengok kemera... gambaq aku gak tak dok... huhuhu...

gambar selingan ini khas buat SUAMI tercinta, hepi 'papa' day walopun tak jadi papa lagi... we luv u...