sabtu, isnin, selasa...

layan pic terbaru... hehehehe :D

kanan baju keja kemarin, kiri baju keja ari ni.. rasa macam dah susut sikitttttt.. hehehe.. sekarang taget tiap minggu 1kg kena turun... alham dulillah. kemarin timbang dengan jiji turun jugak aku 1 kg...
semalam posa. nak cari popia basah kat parit buntar, sekali tutup, so encik tunang belikan kfc set xmeal ni kau aye... buger tak abis makan sbb kenyang sangat2, nanti balik leh makan...
kad kawin dari dya (borak forum cari) yang akan melangsungkan perkahwinannya pada 12.12.2009, (tarikh ayu nikah :D )... tq dya.. so sweet kad dya..
hari tu gi last shopping tuk persiapan kawin, sekali sakittttttt kaki... cari pesen ni jek yang boleh sebab kaki aye tembam, so kena cari peten terbukak... sebenonye lama nak kasut warna merah, sekali yang tengok ari tu dah tak da... masa encik tunang bz kat mc`d sempat sambar kasut yang beharga 19 hengget... hahaha... tak penah dapat harga ni kat vincci :))
bunga gantung, beli kat NONA. cute, nak gantung kat katil masa nikah nanti, sbb pelamin tak da. so, bilik nanti sakan la aye memproses..
lepas masuk Ato Z, majuk sikit kat encek tunang, cari dia tak jumpa, tengok2 masuk 7E kat sebelah, apa lagi, aye sambaq eskerin murah, sekali encek tunang letak yang murah dia ambil cornetto la...hehehe..