20 hari lagi....

peace be upon u... 20day??? OMG... dah nak jadi binik orang dah... pssstt my fiance tak sabar nak jadi my husband tapi gementar bila fikir "apakah pertanyaan tok kadi masa akad nikah nanti?" InsyaAllah, semoga semua berjalan dengan lancar. amin... saya pun sebenornye tak sabor :P





setelah `bertahun` tak pernah ambil gambar berukuran pasport, akhirnya hari ni kena jugak ambil tuk isi borang.. muka macam baru lepas mandi sbb mata merah!! lately ni mata cepat merah la.. menciiiiiii... lawak je tengok pic ni.. lagi kaya dengan pipi! tapi bila dicomper dengan pic lama, amat la berbeza... dulu muka comey keremajaan, lagi berumur, makin tak comey je aku tengok!!!!