Dah dekat!!!

wahhhhhhh dah dekat dengan tarikh kawin nih.... nikah lagi 25 hari jer.... pejam celik... majlis lagi 32, 1 bulan... kad tak adar lagi sbb kad ada kat KL lagi!!! cek bang ooiii cepat la balik.... tak sabo nak tengok kad nih.. thank`s to anum n hubby yang sudi menghabiskan masa malam sunday tuk send kad to my fiance... baju nikah tak tau lagi macam mana qupa, kemarin call zam, baru nak tengok, saiz saya ada kot, takut badan cik abe yang tegap tu tak da saiz jer :p .... sekarang dok servey kedai bunga nak buat tepak sireh.. hemmm apa lagi yek... hataran kak zira buat, simple je sebab bajet rendah sangat... pengantin bajet la katakan.. huhuhuhu... semoga semua berjalan dengan lancar amin...

*my fiance, I MISS U....