i'am 31!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana memanjangkan usia ini.. huhuhu sweet 31 okay... Terima kasih jua buat mak tercinta kerana tanpa mak tiada cek di dunia ni... terima kasih tak terhingga juga kepada abah yang membesar dengan penuh kasih sayang walaupun dulunya abah seorang yang tegas...  tapi sekarang dak dah...

Birthday kali ni tak kemana hanya di rumah ku syurga ku... memula ingat nak piknik kat mana2, tapi guruh pulak petang tu, so keluarkan semua barang dalam raga hidang atas meja makan.

Dalam sambil hidang atas meja dah nak siap tetiba belakang bunyi plastik, toleh toleh jer................. haaaaaaaa bunga!!!!!!!! serius terkejut... en papa hadiahkan bunga!!!!!!

ni bunganya.......... cantik............. beli jauh pulak pepagi buta tu... patut cari pagi tu tak jumpa.. pegu cuci keta tanya... hihihi...

aiolls muka hepi dapat bunga... sapa tak suka bunga oooiii... tengok la budak tu tak sabaq nak makan..


budak kecik tu merengek ja minta dukung... papa pun bg line kat mama dukung bunga dari dukung adik.. 

tq for the rose n & the RV suk....

@-'---