#AdamAmsyarAmmarRifqiBirthday 2015

Assalamualaikum....

n3 update gambar sekitar majil hari lahir Adam Amsyar 5 tahun & Ammar Rifqi 1 tahun pada petang hari raya aidiladha baru2 ni... alhamdulillah sambuatan haru lahir disambut sekali hari lahir sepupu diorang Danish yang jatuh bulan september juga....

by mama... sebenarnya ai memang suka la buat bendaalah2 macam ni... temanya MICKEY kononnya...



buat kat rumah maktok

bekas pink tu beli kat ledai barang korea kat jusco


balang ni beli kat kedai RM2 tapi bukan harga RM2 ya...

cake ni my luv sis sponser

biasalah, yang ni je cepat buat...

foods

yang ni minta en papa beli kat ikea hari tu sebab murah..

orang2 penting dibelakang ai...

kopok ni bagi kat budak2 yang datang...

kazruls family


tengok la si danish tu malu, si adam teruja, si adik macam blur...hahaha



jenuh jugak pujuk budak tu suh tiup lilin dengan Adam tapi tak mau jugak...


tengok budah tu... hepi letak belon atas kek main ketuk2.


.

.

.

.

.

tunggu sat dia

.

.

.

.

.


teriak terus.... hahaha

ni malam time bukak hadiah... baru dia mau senyum sebab tadi malu depan ada orang ramai.

amsyar dapat 3 set play doh, hepi beno dia...


terima kasih kepada yang sudi hadir.... jumpa lagi yer...