Selasa, 4 Februari 2014

Caltex Journey Card


Caltex Journey Card-2
Chevron Malaysia Limited (CML) yang dilancarkan secara rasmi Program Kesetiaan Caltex Perjalanan Kad pagi ini, kerjasama dengan BLoyalty Sdn Bhd, yang menjalankan program BCARD kad kesetiaan. Ini bermakna Caltex akhirnya akan mempunyai program ganjaran, menyertai Shell (BonusLink), Petronas (Mesra), Petron (Smiles) dan BHPetrol (eCard) dalam menawarkan mata.

Dengan Kad Perjalanan, satu liter bahan api akan membawa anda satu BPoint. Sejak ia juga BCARD, anda juga boleh mendapatkan dan menebus BPoints di lebih 65 peniaga dengan 1,200 cawangan di seluruh negara. Jenama yang berada di bawah payung BCARD termasuk Starbucks, Chatime, Kenny Rogers Roasters, Papa John, Krispy Kreme dan Wendy
 
Caltex Journey Card-1
Membeli dan menservis kereta Mazda di seluruh dealer rasmi juga akan menebus mata ganjaran. Selain jenama Berjaya Group, kita juga boleh mendapat BPoints daripada peruncit dalam talian Zalora dan Lazada, kalangan peniaga lain.

BPoints terkumpul boleh ditebus untuk barangan petrol atau kedai serbaneka di stesen Caltex, atau di mana-mana BCARD menyertai saudagar, supaya anda boleh mendapatkan mata bagi petrol dan membelanjakannya pada kopi, misalnya. Mengesan baki mata anda boleh dilakukan di BCARD dan laman web rasmi Caltex, dan aplikasi telefon pintar BCARD ini.

Untuk mula mendapatkan BPoints di Caltex, memohon Kad Perjalanan di stesen Caltex (boleh digunakan serta-merta) dan tunjukkan kad di kaunter apabila membuat bayaran. Satu sistem kad automatik di pam adalah dalam kerja-kerja, jadi "jangan menanggung dengan kami," kata Pengerusi CML Jeremy Oh.
 
Caltex Journey Card-3
 
Sempena dengan pelancaran Perjalanan Kad, akan menjadi "Leret jalan anda ke Cardiff" pertandingan di mana pemenang bertuah akan beg yang ditanggung dibayar perjalanan ke Wales untuk menonton perlawanan Liga Perdana Inggeris antara Cardiff City dan Liverpool. Terdapat juga hadiah mingguan dan saguhati untuk dimenangi. Peraduan BCARD berlangsung dari sekarang hingga 28 Februari, dan ahli-ahli Perjalanan Kad mendapatkan penyertaan 2X. T & Cs boleh didapati di laman web BCARD ini.

Di samping itu, yang pertama 400 Perjalanan Kad tanda-up baru di setiap stesen Caltex dengan pembelian minimum RM30 (petrol RON97 atau Mart item) akan menerima hadiah istimewa.