M a l a s + b i z i

Assalamualaikum sahabat-sahabat kus sekalian.... rasanya tak terlambat lagi untuk ai ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang penuh diberkati Allah ini... dah 7 hari wes.... tapi ai tak tinggal lagi, alhamdulillah... tapi ai tak peknen macam atie yer...  ati selamat peknen buat kali ke 2 dengan pastikan berpuasa penuh. tiada alasan.. kekeke...

Ish ish... banyaknya sawang!!! busuk plak.... ok ai letak minyak wongi sikit, kasi mop sikit.... keja bizi wes.. ai bz taklimat sana sini, 5s la, espeks la, kursus la aduan la, mana orang dapat pingat la adoiiiii sangat bz.. ada sapa-sapa nak tolong tak? ai nak bagi gaji 1 hari rm2... kekeke.. teringat mat RM2 yang dalam majalah ujang tu plak...

Hapdate gambaq sebelum melintasa sekatan polis kat jawi gof pepagi buta tadi.. kekeke...

 nindu ai tak? kalo nindu ai meh kasi tengok gambaq beach bol pepagi...

 rindu ai tak???

 en papa yang pot pet pagi-pagi

jangan muntah oren!! rasa sweet konon....
my lil boy, ada sapa-sapa yang rindu nak tengok anak bujang ai sorang ni??? ni pic khamis lepas, nak ke rumah makngah ayunya di k.penjara pokok sena. (pakai baju mama beli kat pangkor, tapi sondat, mama ambik saiz 2 tahun, tapi lupa yang anak mama besor macam 3 tahun)