@ Coral Bay Pangkor Island-Day 1

Assalamualaikum...


Dah bersawang ke blog ai ni??? ada yang nindu ai? ok ai kembali meng'update' yang ai pegi pangkor khamis-ahad lepas... tinngal Adam Amsyar dengan bapaknya... alhamdulillah, en papa menjaga Adam diluar jangkaan pn mama ok.. sangat bertanggungjawab, makan-minum, mandi-berak, tido-susu semua dia satel dengan amat baik... bagi A+ la.. timakasih banyak-banyak laling...

Bertolak kul 9.30am sampai jeti lumut kul 12tengahari. naik bas vip u.. sangat best.. Ok layan gambo hari pertama ai bersama geng bas pejabat...


 pelok tiang kat jeti lumut...

 we, (yang tengok kemera sahaja) dpan ai tu jangan pandang jangut panjang tau, sangat spoting...

 we, de JPS SPS guls...

 my bff dot dot..

aku yang kaya dengan lemak sekarang
we ols dah sampai....
dah chekin, ke pantai terus, jalan kaki tak sampai 5 minit pun. dekat sangat (korang pasan tak moedel kanan sekali tu, beliau sangat hepi, termasuk aku)

kaki aku paling huduh
ai loike...
kanan ai
kiri ai, sangat cantik, jenih, best...
kat sana sepanjang jalan ada 1Malaysia, kat resort pun banyak... best lah...

Pas tu petang memang tak da apa program, jadi kami beramai-ramai melambakkan diri dalam kolam selama 2-3jam... best plak mandi ramai2, kalah budak2..

dalam kolah masih mampu bergosip hokeh..
oh badan ku, sangat dugong sekarang...
-____-
n malam dah mula bengkel.