Khamis, 5 Julai 2012

@ Coral Bay Resort Pangkor-Day 3

ok, hari ke 3 pagi sampai petang memang kat bengkel ja... kul 5 pakat semua cabut mandi kat kolam main bola tampar. sangat best ok, tapi ada jugak 1 time tu urat belikat (kat ponggong) kena tarik/sakit/cekang. aku berenti main sat. sakit wes... tapi dah rasa ok aku sambung balik, seronok punya pasai...

Malam kiteorang gi makan kat tepi pantai. bos belanja BBQ wes... memang xctet sangat.. memang muka-muka dibawah ni kaki BBQ.

 tengok, muka-muka tak sabaq....
 ok dah sampai, tapi INDAH KHABAR DARI RUPA tau... tempatnya tak menarik langsong... jus meja makan lipat tu.. tapi still ok lagi sebab tak rasa masakannya lagi..
 dar pantai (menunggu sebelum makan)
 ok, ni ayam gorengnya. emmm rasanya hanyalah garam kunyit je "halo aku kat rumah buat lagi sedap tau". ok lepas tu abis ayam, yang ada kat bekas bihun goreng je! diaorang lambat masak, pas tu ayam lagi.. n baru udang, ketam & sosej. aku rasa bihun goreng sekali suap je sebab nak makan sea food bagi kenyang. sekali rasa suma sama bakar dengan kunyit n cicah sos.. ayak... memang fail la... sorang RM35 je. tapi memang tak puas, sebab rasanya dok kat tepi pantai nak makan sea food banyak-banyak. kerang sepiring pun lagi sedap rasanya...

 muka tak puas (sanggup makan sos)
 pulun makan jugak sebab lapaq...
 ok, 'muka orang kenyang sudah' tapi tak puas...
 linchen...
 dah abis makan buat perangai eh...

ok, jom balik, bantal sedang memanggil... tapi sampai bilik tak tido pun. pakat ramai2 (semuanya diatas) lepak bilik aku tengok cerekarama putra sampai abis...