OR vs TD


Tajuk apakah ini??? aku baru pas layan cita Ombak Rindu tadi. sangat best. last aku khatam novel ni time tu aku keja kat klinik. masa tu 'hantu' novel gak aku. bila tengok balik buku-buku aku, 1 kotak penuh. sekarang ni giliran adik-adik aku plak yang layan. aku tak da dah beli buku baru lepas ada Adam ni. baca dia lagi bagus khen...

Cita Ombak Rindu yang dibawa oleh aron memang sangat sangat terbaik!!! taoi maya macam kaku sikit. cara pakai tudung mu ok tak ok je.. lisa plak nak belakon garang, tapi tak 'ser' sangat. tapi allmost sangat puas hati. sebenarnya ada gak niat aku nak ajak en papa tengok wayang cita ni, tapi main dengan en Adam yang tak sihat, layan dwld jek.. kekeke...



Lebih kurang dengan cerita Tentang Dhia je. almaklum lah, TD aku tak pernah tinggal tau. nasib time last episod aku sempat gak tengok. cita ni lebih kurang OR kan. mertua hajat @#$%&*. ada jugak manusia macam ni sebenarnya tau... bila kita dapat mertua yang baik, bersyukurlah.. todia!!! pendangan cerita bawa kehidupan seharian plak.... tapi cerita-cerita yang kat tv memang terjadi kat kehidupn manusia kan...
lepas ni nak layan cita apa plak eh.. hehehehe... jumpa senin (kalo rajin update blog.. kekekeke)...