Stroller Adam Amsyar

salam...

ingat tak entry ini http://irenedahayu.blogspot.com/2010/07/banyak-cerita.html yang aku tinginnnn sangat stroller 3 roda. aku beli SCR1 dengan harga RM200.00 sahaja kat MUDAH.MY hokeh!!!!

citanya macam ni, 2hb 11 masa dok cuti lagi aku saja ja kodek2 masuk mudah.my, cari stoller, mana nak tau kot ada 3 roda yang aku kenan nih.. sekali ada Rm200.00 saja. murah la tu. ari tu aku tengok kat manjaku scr1 ni harga dia RM280.00. aku sambaq la terus, yang bestnya budak yang jual ni memang tak pakai lagi. so aku percaya n tak minta kurang sebab harga tu ok sangat.

somi aku ambik, sampai rumah, tak sabar nak tengok. 1 hal lagi nak tengok jugak, budak tu kata tak pakai lagi pun. memang betul, tayar semua dok dalam plastik lagi. kat stroller pun elok lagi dok balut plastik merata... memang puas hati...

macam mana aku boleh terfikir nak beli kat mudah.my? masa fotoshoot peknen ngan azaharyari tu dia pun cakap, "u cari yang terpakai pun tak pa." betul gak. lagi pun kena la pandai cari... soooooo aku memang pandai cari.. memang rezeki adam... tercapai jugak hasrat aku dari peknen dulu nak pakai stroller nih.. amin..