Isnin, 8 November 2010

Murah Rezeki

Assalamualaikum semua!!!!!
hari ni 1st day masuk kija after berpantang... alhamdulillah adam amsyar sihat, mama dia pun sihat... wahhhh dah lama aku tak update blog nih, begetaq tangan nak update gambo adam amsyar...

1st sekali nak kongsi kegembiraan dengan hampa semua. bulan julai aku ada hantar gambo kat karangkraf, masuk Pa Ma Romantik.. masa balik dari hospital, malam ke 2 tu aku terima panggilan dari kak ti (kak dok 1 kg dengan aku) "ila! ila dapat no 1 dlm majalah pa&ma!!" kujut aku. sememangnya pagi sok aku nak suh somi nak carik majalah pa&ma nih, sekali dah kak ti kol, wajib dah kena carik kan...

sebenarnya aku saya suka2 masuk, dapat saguhati pun jadi la... Alhamdulillah, sekali dapat no 1 tu... kalo hampa nak tengok, sila lihat majalah pa&ma keluaran OKTOBER gambo cover anak Que haidar Ratu...

Thanks juga buat azzaharry yang dapat buat gambar kami jadi cantik...

oktober 2010