Putri Nayli

assalamualaikum... bertemu lagi kita diruangan baru.. ceyyyyy macam nak buat buku plak... hari ahad lepas, pas balik dari aloq staq singgah rumah watie, dah tak sabaq nak tengok anak buah saya sorang nih... gerimis hujan, watie pun baik punya dok tengok tv :) putri titot, hampir 1 jam dok dengan putri, gomoi dia sikit pun tak jaga. lena sungguh, almaklumlah hujan syok la... ok layan pic putri yang cumil+putih melepak kat bawah ni k :D