Lagi buang bayi!!!

salam... dari semalam tengok berita sampai pagi ni tengok paper, kes buang bayi laki kat surau tepi stesen minyak. Ya Allah kenapa la depa ni tak berhati perut, perut busuk, semua busuk.

helooooooo kepada si mak yang buang anak!!! hampa tu sama sakit macam orang lain!! mengandung 9 bulan dengan sakit macam2, dah beranak bagai nak mati, senang2 ja hampa buang anak!!! yang tak da anak nak anak, yang HARAM pi buang... mana la perimanusia hampa nih!!! kesian hamba Allah tu...

sakit hati betul, dari awal tahun sampai ke hari ni kes yang sama jek...

hey si laki yang bagi anak orang membunting!!! kalau tak tahan sangat kawin la!! jangan la buat mak bapak orang risau+malu dengan perbuatan hampa! kalau tak tahan sangat kawin la... jangan la jadikan kes bauang bayi ni berleluasa macam merokok!!!

cek oooiiii tak kemananya hampa, ke tali gantung jugak. tak boleh nak lari, hokeh... baik jangan buang, sekurang2nya hampa tak mati katak!!!

aku geram sangat2 ni sebab aku tengah mengandung. baru 3 bulan pun rasa macam2... plizzzzz la kepada kapel2 diluar sana, tolongggggggg la jangan buat zuriat yang amat bernilai itu..