Last Raya

Salam...
 
Jumaat lepas pegi rumah terbuka di Taska Adam Amsyar... masa pegi tu wahhhhh meriah disambut macam pengantin.. almaklumlah Adam kan jarang2 pegi...
 
Masuk terus ke tempat 'biasa'...


tengok tu.... baca buku... hahaha tengok gambar sebenornyer.. nasib buka tak terbalik Adam...
 
hohoho tengah taip nama sendiri kat comp. teacher...
 
si mak baru lepas telan spageti... raya2 makan spageti okeh...
 
inilah teacher kesayangan Adam Amsyar (bagai ibu kedua Adam di taska) sangat memahami situasi Adam... diorang kat Taska panggil Amsyar sebab ada 3 orang ada Adam kat depan, so panggil nama belakang jer...

ni hah... kembar mak lain2 pak asing2... abang angkat Adam kata suma teacher kat sini.. muka lebih kurang sama, si abang tu umur 4 tahun, tahun depan tak de la kat taska dah...
 
tangan dipeha ok, bff sangat... hahaha...
cute la hampa 2 orang nih....
 
ni teaher dunie.. lagi 2 teacher tak sempat nak ambil gambar...