Ahad, 15 September 2013

You'll Never Be Alone with ESCAPE

[sponsored post]
 
~copy dari blog kak filla~
 
Jom tengok cara nak register ESCAPE.


Layari www.ESCnow.com senang je.. ada 3 steps only.. 



Register lah ikut pilihan hati.. with facebook pon boleh.. with Celcom number pon boleh.. aku register with Celcom number of course.


fill in your details and click Register


nanti keluar benda ni.. so just wait for the code ye.. 



gitewww... pinjam telefon Acih kejap hahahaha... dah dapat pon activation code.



check email.. and click the link given.


sila lah pilih anda pengguna iOS atau Android.


Begitulah serba ringkas yang aku boleh ajar korang ye.. Now ada lagi satu berita gembira nak share bersama.. Nak ajak korang berteka-teki pulak.. Siapa menang anda berpeluang mendapat ganjaran hebat :)

Cara-caranya mudah je.. Nak suruh korang teka "Who am I" 



Korang boleh send as many as u want.. teka lah sehingga jari anda lebam :)

Sebab aku baik hati.. aku bagi korang clue sikit ok..

“I’ve been to Shanghai twice. In a rush hour, three times.”

“I guided The Kid. I became The Master.”

“I’m Mr. Nice Guy. But don’t pick a fight with me.”

“I’ve been a panda. I’ve been a hyena.”

Ok tak clue tu? tak tau jugak siapa??? ok lah.. ok lahhh.. aku bagi gambar kaki je..


Sila teka ni kaki siapa??? Ok dah itu je clue aku boleh bagi.. kang bagi banyak-banyak terbagi jawapan pulak.. tak yah teka kat comment entry.. just SMS jawapan kat 20888.. 

Sekian saja laporan dari fillanie... Sila klik SINI untuk maklumat lanjut.

"You'll never be alone with ESCAPE"