Khamis, 26 April 2012

Cameron Highlands trip

Assalamualaikum...

Ok, hari ni aku nak up date trip aku ke CH ari tu. bertolak dari penang dalam 4.30am, (target sampai awal pagi leh pekena nasi lemak panas kat atas) dari rumah mak aku ke rumah mertua aku terus masuk tol jawi. walo pon pakai myvi ruangan tetap tak cukup, Adam kena meriba la, belakang mertua aku dengan adik ipar, tengah ada bantal beso, tokleh la nak bagi Adam mencelah, naik sakit peha aku meriba.

Sampai sana dalam 9.00am, alhamdulillah sampai dengan selamatnya, tapi keluar TAPAH!! betui2 menggugat keimanan aku, tobat dah tak lalu kot sana. jalan kalah ular weh... en papa ni saja la nak kuar tapah kot sebab adik ipar aku sorang lagi yang dok senawang kuar tapah. perh.... jangan nak suruh dah aku pi tapak, walopon dari KL aku sanggup masuk CH lagi...

Adam yang nyenyak sambil BF...
we....
sekali mertua aku bawa nasi, so makan nasi goreng la, sejuk betul pagi tu, tak sanggup aku nak buang baju sejuk. Adam pun nasib la bawa baju gap bulu burung tu.
nampak? nampak? tepong gomak baru lepas siap kat masjid... aku mandi wes kat situ, tak smapi 2 minit sebab air sangat sejuk, kebas 1 badan.
we ols kat mardi CH
sila muntah hijo hokeh... muka bajet persis nak dares sekarang...
en papa bajet hensem...
awesome!!!!!
wit my mominlaw
riaksi 2 beranak bersama spek mata sambil naik tempat BOH
konyang makan tengahari.. boleh cam tu? kali ni tak best minum kat atas tu, sebelum ni aku pi oder teh tarik, memang best buat aku ketagih, tapi kalu ni bab bancuh sendiri memang tak best. tapi aku bagi gak ada rasa best sebab aku seorang pengemar teh tarik...
we...
n my luv familia

oh my darling....
main aci lingan dengan papa masa turun BOH
aku wit sistainlaw yang kawin last year kat pasar malam.
madus
n madus
yang ni ai buy, rm2

en Adam dapat payung wes... walopun beliau seorang lelaki tulin, suka main payong taw...
n last aku beli nasi ayam potong 4 ni, rm5. Adam makan nak abis jugak nasi, ayam beso sangat. memang bebaloi untuk yang tido sana nak buat makan malam.