Taman Mainan

Assalamualaikum... aku mulakan dengan cita Adam Amsyar hari ni.. sejak minggu lepas, tiap-tiap petang aku bawa dia ke taman mainan kat rumah mak aku tu kecuali hari hujan turun... hari 1st bila nak papan longsor nak naik kot situ jugak, tak reti naik tangga. tapi dah hari ke 2 ke 3 Adam dah pandai naik melalui tangga dulu.
Alhamdulillah, sekarang dia cepat belajar, dah pandai tunduk kepala bila kena marah, pas tu mai peluk aku.. sangat comel...

memulai kita naik tangga dulu ye unty2 sekalian


Pastu masuk kot dalam ni tau, best
pastu kita turuuunnnn
"naik kot sini boleh tak mama?"