Sabtu, 14 April 2012

April Birthday

Assalamualaikum uols...
Lamanya haku tak hapdate blog.. bersawang kena pakai penyapu nak buang ni.. jenuh kena minta tolong adam buangkan... Sori la yer kepada yang menunggu aku update blog (sila muntah hijo hokeh).
Last week aku ngan family mertua aku ke Cameron nanti aku update gambo yang dah basik itewww... ni aku cita dulu besday bulan April my abah n my luv sista pada awal bulan aritu..
Sila layan picca bergambar ok...
 anak-anak aku yang tengah menunggu nak makan satey...
ni cheese cake (dalaman, patut gambar ni dok bawah, tapi dah tok leh nak ubah)
ni dia... cantek tak? kek ni sangat sedap (kat cheese je, kek span dia tak sodap sangat) tapi kepada yang dok area sungai jawi sungai bakap, kalo lahap sangat teringin cheese cake leh try la kat Kedai Vanila Coklat  kat area Ecoseb jawi.


ini s'bery + coklat cabery yer...

 my laling kakak my luv abah
4 beranak mak abah yang ada... all gul..

mudak musyuk yang sangat suka makan satey. korang tau tak, sebenarnya aku tak pernah bagi dia makan macam ni, dah anak kak aku boleh makan, dia lagi boleh makan. perhhhh 5 cucuk gak dia makan rasanya..
ni mama dia plak yang lahap... wakakaka...
 last picca, mudak yang happy...