Isnin, 12 Disember 2011

we @ senawang

3/12/2011 kitaorang (aku ngan family mertua aku aje) ada kenuri sebelah lelaki plak punya kenuri. so 2hb malam tu kami bertolak ke rumah biras aku ni kat area mana tah. lupa dah aku. bertolak kul 9pm sampai kul 3am. aku kat belakang dengan adam, papa ngan maknya di depan. besa la budak kecik, dengan nak mengagau merata baik dok belakang khen.
Malas la nak cita memanjang, layan picca okeh...

adam baru pas mandi dok tas riba big mama... mama sedang makan, pas ni nak ke rumah tupangan yang dibekalkan pihak lelaki.
helo.... suka sangat tarik suar mama macam tu (sedang merayu minta didokong dengan buat muka manja yang bagi aku cair)

main dengan adik ipar aku, menari macam ni dia suka la sangat.

dah sampai, heloooo adam dapat tengok baby tv hokeh. nasib mama bawakan cd pimba yang baru. sangat selelsa kan sayang... kami 3 beranak je dok dalam rumah tu. yang lain ke rumah paklang. tq kepada family bwan yang kasi kami topang yer..

malam tengok lagi. lepas bagi adam layan baby tv yang berulang kali, kami ke rumah pengantin untuk makan makan. paling best ada ikan keli masak temoyak. sangat sangat sangat sedap.... macam nak pi tambah 10x... kekeke...

santek gambar ni kan...

pagi kul 10, bagi adam mandi, sebab mama belum mandi. alkisah sedih pagi tu, bagun dari itu dekat adam ada lebih dari 20 bekas gigitan nyamok. petang tu aku ada la bukak tingkap, tak sangka nyamok banyak. bilik tu tak de kipas. kat aku ada 2 gigitan ja. bagun pagi tu en papa dapat tampar nyamok yang ada dalam bilik tu lebih dari 10 ekor yang kenyang darah adam.. kesian kat adam.

ok, mama dah siap...

Adam sempat tido 1jam time aku siap. lega sungguh. ni muka paksa bangun tido. kesian dia..





we ^__^

rombongan dah sampai, rumah aku dok dengan rumah pengantin dekat jer..

mama bam...

time aku balik rumah kejab selisih dengan Abu Bakar Atan ni... senyum sokmo..

ai & de pengantens, sangat cute...suka baju dia, simple but nice..



from penang



kami balik dulu ya bonda & ayahnda...