Langkau ke kandungan utama

we @ senawang

3/12/2011 kitaorang (aku ngan family mertua aku aje) ada kenuri sebelah lelaki plak punya kenuri. so 2hb malam tu kami bertolak ke rumah biras aku ni kat area mana tah. lupa dah aku. bertolak kul 9pm sampai kul 3am. aku kat belakang dengan adam, papa ngan maknya di depan. besa la budak kecik, dengan nak mengagau merata baik dok belakang khen.
Malas la nak cita memanjang, layan picca okeh...

adam baru pas mandi dok tas riba big mama... mama sedang makan, pas ni nak ke rumah tupangan yang dibekalkan pihak lelaki.
helo.... suka sangat tarik suar mama macam tu (sedang merayu minta didokong dengan buat muka manja yang bagi aku cair)

main dengan adik ipar aku, menari macam ni dia suka la sangat.

dah sampai, heloooo adam dapat tengok baby tv hokeh. nasib mama bawakan cd pimba yang baru. sangat selelsa kan sayang... kami 3 beranak je dok dalam rumah tu. yang lain ke rumah paklang. tq kepada family bwan yang kasi kami topang yer..

malam tengok lagi. lepas bagi adam layan baby tv yang berulang kali, kami ke rumah pengantin untuk makan makan. paling best ada ikan keli masak temoyak. sangat sangat sangat sedap.... macam nak pi tambah 10x... kekeke...

santek gambar ni kan...

pagi kul 10, bagi adam mandi, sebab mama belum mandi. alkisah sedih pagi tu, bagun dari itu dekat adam ada lebih dari 20 bekas gigitan nyamok. petang tu aku ada la bukak tingkap, tak sangka nyamok banyak. bilik tu tak de kipas. kat aku ada 2 gigitan ja. bagun pagi tu en papa dapat tampar nyamok yang ada dalam bilik tu lebih dari 10 ekor yang kenyang darah adam.. kesian kat adam.

ok, mama dah siap...

Adam sempat tido 1jam time aku siap. lega sungguh. ni muka paksa bangun tido. kesian dia..





we ^__^

rombongan dah sampai, rumah aku dok dengan rumah pengantin dekat jer..

mama bam...

time aku balik rumah kejab selisih dengan Abu Bakar Atan ni... senyum sokmo..

ai & de pengantens, sangat cute...suka baju dia, simple but nice..



from penang



kami balik dulu ya bonda & ayahnda...

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…