Moto're

Ahad lepas time ronda kat uptown bandar perda, tok wan Adam park kat depan 1 kedai ni. kedai tu jual karpet, kelambu dalam masa yang sama ada mainan. en papa ternampak la moto mainan ni. sangat cumil. rm200++ kot. kalo kereta rm400. sekali ganda tu harga dia. cuma bezanya kereta ada remote control. moto tak der.. wah sangat makan suap...

Papa kata papa dah kenan yang ni. tapi tak beli pun. agak2 korang kalo beli rugi tak? macam rugi jer... budak seronok ka, kita yang terlebih seronok nanti. benda-benda macam ni kalo nak beli kena pk dulu kan. baik, buruk, tahan lama ke tak n berguna atau tidak.

Gambar adam ni hanya hiasan melambangkan keseronokan aje.. tapi dia memang sangat seronok..