Rabu, 7 September 2011

Raya Part l

Assalamulakilum.. salam adilfitri dari penang! Sunyi je rasa blog aku sekarang ni. dah raya ada la sikit gambar raya tahun ni yang aku nak kongsikan dengan korang. warna tema aku tahun ni KELABUS. alhamdulillah tahun ni aku beraya dengan keadaan yang tenang. tahun ni tahun ke2 aku begelar isteri, so beraya rumah mertua la tahun ni, tahun lepas rumah mak aku sebab tengah tunggu hari nak besalin time tu. layan de gambar yer....

my lil boy dengan encemnya pakai baju melayu.. sangat comel...


wit papa yang yang...
we... :D

see, baju aku yang adik aku buat, aku jait labuci. kunun nak senang nyusu buat baju tebelah tengah, sekali cam susah je, kena pakai siglet lagi, sangat leceh!

aku yang posa tak susut langsung.. >_<

en adam wit mak ucu..

ke sungai acheh plak, wit yang luv sista... sama khen tudung kami...

my somi....

halo!! suka tak mo butangkan baju, aku butangkan dia bukak, aku butangkan dia bukak.. ish ish...

@ rumah tokcik sunagi acheh..

we

baju baru, santek???? baju ada kes.. kekekeke...

malam ni mercon, stok dari BIL...

si comel danish lapat luit raya (anak buah aku)