Isnin, 19 September 2011

1 tahun sudah!!!

Alhamdulillah, Adam Amsyar dah 1 year. sangat bangga (mama yang over) Adam amsyar dah pandai meniti (nak belaja tak tih) bila lepas dia mampu berjalan 4-5 tapak (sambil belari) sangat cumil riaksi muka dia time tu. dia pun dah mampu berdiri dengan kukus bila lepas tangan time dok sorang-sorang. 1 lagi perangai dia sebijik turun papa, suka main gitar. pantang jumpa gitar papa merata ada la yang dia petik sambil "me ta da bla bla" (tiru papa kunun menyanyi)


Babytv sekarang pun tengok yang mana fevert ja, tapi kalo papa buka upin & ipin kat hp terus diam.. "wah anak mama sudah matang" (-_-") mama sengal wes... sangat over..


Tadi bawa dia pi cocok, papa pun temankan habuan orang kuat aku untuk mendokong mudak yang tak boleh berjalan lagi ni. dia tido, kena gerak jugak s.nurse takut dia tekezud. sebelum tu s.nurse tu ada tanya anak aku ni alegik telur tak? aku cakap tak ja, cuma udang je, bila makan bawah mata dia cam lebam sikit. s.nurse terang lagi ijection 1 tahun ni ubat dia diperbuat dari telur, so kalo alegik kena dok wad kat spital BM baru boleh dapat dari pakar. nasib la anak aku ok.. anak aku sekarang dah 9.2kg, tinggi 75cm... alhamdulillah berkembang dengan sangat baik...


we -_*






YOU ARE INVITED!!!