Birthdah My Love Mak

14 Oktober 2016 hari lahir mak yang mengandung dan membesarkan kami 5 beradik.. selamat hari lahir mak.. kami sayang sangat mak... sempena besday mak tahun ni mak bagi hadiah istimewa kat kami, mak nak belanja makan... so 14hb sambut kat rumah dulu abah suh beli kek. 

cucus mak yang ada, lagi 2 tahun depan baru keluar inshaAllah...

si kecik tu dah macam anak bongsu maktok dah... mengepit ja, padahal seronok tengok kek ja...

esok tu makan-makan kat puncak mutiara pulak... adik2 pergi dulu, depa nak deko2 sikit nak buat kejutan dekat mak...

depa atur belon dari jalan nak masuk ke bilik yang kami booking tu... pandai la depa ni deko... akak nak tolong tak larat dik...


ni didalam... masa kami sampai dah siap, tunggu mak abah ja sampai...

apa2 pun snap dulu sat ni tak sempat

kek dari anak2 mak...

tara!!!!! kujut mak sambil tersenyum2 kena spray...


my love mak abah

kan dok kata apa dah, dia melekat dok tepi maktok dia...

my love kakak. abg ipar tak balik sebab tangan dia patah...

rahmans family.... seronok dapat dok ramai2 macam ni...


my lambchop sampai dulu, berasap2 ammar sampai terbatuk2...




suka mak dapat sepeha kambing...





ni bunga yang iols bagi kat mak...

terima kasih adik2 menjayakan sambutan besday mak...