Raya Day 2

Raya ke dua baru mula nak ziarah rumah tok tok menakan terdekat... paling awal kena p rumah tokndak sebelah mak dulu. tokndak laki adalah satu-satunya adik kepada arwah nenek yang masih ada... nampak kuat walaupun tak berapa sihat... tokndak pompuan pun kuat lagi... semoga sihat selalu ya tokndak...

 abah mak tokndak


abam ni tak boleh tengok danish jauh dari dia, mesti cari.... hat ni ja kawan dia yang ada. tu pun sekali sekala balik... tapi kawan cara dia la...


maksu jamu laksa sedap.....



abam kalo tengok ammar buat perangai ja selalu ambil dukung bawa mai kat mama sebab dia tau ammar suka bila kena dukung...

si kecik ammar ni pulak jadi macam abam dulu, pantang tengok sinki nak main air paip.

tokndah suruh ambil rambutan bang, bukan panjant... hihihihi...


ni port wajid rumah tokndak ambil gambar. rumah tokndak ni banyak ruang tamu. iols hari ni tak pakai baju kurung, pakai seluar jek.

lepas tu ke rumah tokndak sebelah abah pulak kat sungai acheh.

de menantus...

ada rojak wes..... 2 kali tabah, letak ja sesuka hati nak letak apa... pas tu makan bakso sebab menantu tokndak ni buka kedai berniaga bakso. memang sedap ori dari indon.

ok mak dah kenyang... jom balik...