Aidilfitri 2016

Asalamualaikum....

Baru nak update n3 raya tahun ni... Alhamdulillah tahun ni dapat puasa penuh, raya pulak giliran rumah mak abah, adik beradik pun semua ada sini. Tahun ni pakai baju abah sponser masa adik kema kawin hari tu....

Raya Day 1



#rahmasfamily



#kazrulsfamily


biasalah kalo ambil dengan kekanak ni belambak la gambar yang teriak, tak mau duduk, nak lari, semua ada... so kita pilih gambar yang ok ok ja...

my belove asben... (manusia yang sangat sabar time puasa tahun ni, sbb perangai aku dah betukar) Maaf zahir batin suk....

beloved kakak

anak-anam mak abah... dah 6 tahun tinggal kami 4 orang ja, dulu ada juga kumbang sorang... huhuhu... Alfatihah buat abang...


my mak abah....


tengahari sikit balik rumah mak mertua lepak sana pulak....


ronda taman rumah mertua. tak boleh duduk lama dengan si adik ammar tu... macam2 kerja dia buat.. Abam baik sangat sebab dapat tgk abc kat youtube....

balik singgah rumah toklang, makan laksa sedap.. memula nak kongsi dengan en papa, lepas tu tak perasan hantam sampai habis.. kah kah kah..

malam ke rumah adik abah, pakngah makngah makan bihun sup... tak banya pic sebab nak kontrol budak kecik tu.