Tahun Baru 2014

31hb
Pepagi dah minta kat en papa "pa kita makan roti canai raqi jom?" so jom la sambutnya... asyik p tak bukak je, so pi kali ni buka.. wahhhhh dari rumah tau dok terbayang2 roti kuah banjir dia.. sedappppp... terangkat... sebelah dia ada makcik jual nasi lemak, yang tu untuk abang busat kita la....
 
 dapppp... tengah taip ni pun dah teliur taw.... huhuhu... nampak banyak kan? dua keping sorang.. hahaha.. makan kenyang sampai tengahari...
 
 tarik bang....
 
muka ralit tengok iklan kat tv... kalo ada tutor tv kompom tak bagun p mana dah.. haha...
 
 tengahari masak ni, gulai ikan bawal mas, bayam ikan bilis, sambal udang... ikan buat untuk malam sekali... senang...
 
Dalam jam 8 lebih kami bertolak dari rumah ke rnr bagan.. kat padang MPSP punya la ramai, yang pelik suma pakai kopiah tudung labuh. rupanya ada UAI mai.. aku tak tau pun. mungkin sebab tak minat kat dia... kalo UKI insha Allah aki p.. hahaha...
 
 maaf gambar sangat blur.... malam, kemera plak tak berapa nak tangkap...
 
wahhhh cam kat ICT dah kan... hahaha... ICT sangattttt
 
 
 so lagi 5 minit jam 12 kami dah kat kedai area rnr tu dah. ramai manusia sungguh....
 
 bunga api sedang menunjukkan dirinya..... sebenarnya Adam suka tengok bunga api, tapi bila meletup depan dia, takut la.... kalo tengok dari jauh mau la... tapi mama papa ada, nasib mood dia ok, cuma tengok sambil diam la... hahaha...
 
hepi..... luv u shayang's....