Family

Minggu lepas cuti sabtu ahad isnin selasa rabu... sambung degan tahun baru tu... dah tutup acc kat opis lega sikit nak bercuti tapi nanti masuk keja hrmis menunggu la... Plan asal nak luangkan masa dengan anak kesayangan Adam Amsyar... so suami isteri la kena cuti.. kesian dia, asyik dok kat rumah tengok tv je.... tapi tak da la cuti2 keluar negeri dalam utara ja.. memula nak gi cameron, tapi bila difikirkan keaktifan Adam, kami tak pegi, lagi pun mungkin untuk dia tak menyeronokkan.

28hb (sabtu)
pagi bawa dia gi mandi kat air terjur air putih sedang. dengan rumah perjalan dalam 20minit macam tu sebab kena naik bukit... Adam memang suka air, so cuti nak bagi dia seronok... so kena la pegi tempat yang dia suka..
 
 Tu dia abang kawasan...
 
malas nak masak, so membeli belah nasi lemak n kuih2... pelampung sekadar mainan cari tempat cetek untuk dia...

 suka kan... memula malu, pas tu ajak balik tak mau naik...

 en papa ambil gambar mama dengan Adam ja, gambar dia tak da.. hahaha...

 masa turun nak balik ada kolam besar, ada cetek dan dalam, tapi dok bersebelahan. nasib la diorang buang air dalam tu, so takat buku lali Adam ja, mama dan papa dengan senang hati melepaskan Adam dalam kolam... hahaha.. pas tu ajak salin baju tak mau... balik sampai rumah masak makan petang semua pakat pengsan keletihan...

Malam Adam susun blok ni.. hemmm suka susun, pas tu ambil mangkuk2 susun dalam mangkuk plak...
 

29hb (Ahad)
Pagi ada taklimat di Taskka untuk kemasukan 2014. tapi Adam diminta hantar bln 2-3 sebab nak bagi budak2 baru biasa.. nanti tekejut plak depa dengan Adam.. hahaha..

Planing nak gi mandi laketown BM, tapi dah kena pegi taska so tak kemana la... Adam n papa dok rumah tok wan... petang bawa dia ronda naik basikal kat stedium batu kawan.. seronok dia nampak orang main layan2.. sebut "kite" pas tu nak gi ambik... huiii hat orang tu nak oooiii..

 
 
main puas2 balik rumah terus...