Coke Ramadan 2013

Assalamualaikum... hari ni baru berkesempatan update blog..

semalam berbuka ai minum Coca-Cola Light ok, no sugar... yang bestnya coca-cola sekarang mengeluarkan LIGHT untuk penambah tenaga anda di bulan Ramadhan ini... korang mesti cuba tau sebab dari semalam sampai hari ni ai rasa sangatttttt segar bugar dan bertenaga....

 
 
 sangat cute ok tin light ni...
 
mempersebahkan model ticik ku...
 
 haha.. mama sebuk ambil gambar dia pun sebuk ja nak pegang2... sekali mama kaci jadi model lah...

 gambar di atas hanya lakonan yang dia buat sendiri ok, masa ni ai tak bukak lagi pun.. esyen ja lebih ko budakkk..

 pas tu wajib la tuang dalam gelas kesayangan ini ya...

 makan bersama kueteow goreng + sosej b.p ayamas uols... bertambah la sedap...

"minum la coca cola light sepanjang ramadhan ini supaya kuat bertenaga macam mama"