Langkau ke kandungan utama

Nokia Asha 310 by Nuffnang Campaigns

-enty melekat-
 

Nokia just launched their 14th Asha phone, the Asha 310, which is the first Asha to feature both WiFi and Dual SIM capability, and it retails for only RM300.

The Nokia Asha 310 was announced just last month during the Mobile World Congress and is marketed towards consumers looking for their first full touchscreen smartphone from a tried and tested brand known for their chic design and durability.

Nokia-Asha-310-front

This handset features a 3-inch touchscreen with a scratch-resistant glass. Don’t expect a sharp display with its 240 x 400 resolution though. The screen is still big enough to do some web surfing using the data-friendly Nokia Xpress Browser, use it as a navigator with Nokia Maps, and enjoy streaming videos from YouTube. It’s going to be useful for gaming as well with the included 40 free premium game titles from Electronic Arts for you to download.

Nokia-Asha-310-easy-swap

The S40-based Asha 310 is also equipped with WiFi capability so you don’t have to rely on your data connection (2G only) to go online which you would want to do if you need to access Facebook, Twitter, or chat using messaging apps such as Nimbuzz, eBuddy, and Line (Viber and WhatsApp are still on the works). It also features Easy Swap Dual SIM which allows you to switch between SIMs depending on your needs.

Nokia-Asha-310-back

This phone is also equipped with a 2-megapixel camera and has microSD support of up to 32GB for storage (4GB microSD is included). Battery is rated at 1100mAh which gives the Asha 310 more than a week’s worth of standby time.

The Nokia Asha 310 will be available in Nokia stores and resellers starting this weekend with an SRP.

by love,



Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…