Jumaat, 11 Januari 2013

Anak kus...

Assalamualaikum.... hummm kemarin masa lepas balik makan kat hotel sri malaysia dapat sms miss call dari cikgu Adam.. aykkkk kenapa pulak la ni... "Adam demam" dah agak dah sebab malam tu dok bunyi kahak n tido pun asyik terjaga ja... so yang paling dekan dengan Adam adik aku la, dia gi ambik..

Masuk dalam taska ja dia nampak adam longlai tak larat... so bawa balik rumah, mak aku buat nasi kat dia.. "Ya Allah habis sepinggan ila" mak aku cakap bila aku sampai rumah.. pas tu nampak Adam ceria ja...

Ok, Adam di taska dah masuk hari ke 4, dan 3 hari itu selepas balik Adam memang macam orang kelaparan.. hari 1st balik ja dia ngunjut nenen tak mau lepas, Adam kalo macam ni memang dia lapar. aku bagi goti 2 keping + air sirap, makan roti mcm tak nampak nasi sehari okeh.. Ya Allah apa dah jadi dengan anak aku ni.. sama jugak balik hari ke 2 dan ke 3...

Sebenarnya Adam ni kalo time makan kena tunggu, tak pun kena ikut ja dia pi mana, tapi dia still makan. rasanya bila taska pagi pingan nasi untuk dimakan dia blah terus kot or tak mau makan, sampai la kelaparan... hemmmmm nampak gayanya untuk 4 hari ni memang aku kata taska ni fill bab makan Adam... kalo budak yang pandai cakap+minta aku ni no hal sangat la... Adam tak pandai cakap kan... so nampak gayanya aku nak kena stop untuk hantar Adam kat taska... tahun depan la bagi cerdik sikit...
ini dia budak yang demam tu..

papa lepas rindu kat anak dia sementara tunggu p KL

ini la hobi dia... lukisan semalam..


Semoga cepat sembuh sayang...