1 n 2 n 3

Assalamualaikum... Hari ni Adam Amsyar hari ke 2 ke Taska... aku gerak dia jam 7pagi, hari ni dia macm nak bebai/marah ja sebab dia ngantok. mandi air suam terus diam... tadi sampai2 taska je, turun keta dia nak jalan ke lain bukan mengarah ke Taska.. hemmm dah macam tak mau je nak ke Taska... hai la anakkk jangan la buat mama papa macam ni.... aku minta en papa dukung bawa ke taska. sampai kat pagar dalam, dia buka kasut n letak balik kat tempat kasut dia kemarin... wahhhh rasa hebatnya anak aku.. tempat kasut siap ada nama sorang 1 tau.. yang bestnya betul dia letak walaupun ada tempat kosong lain... Alhamdulillah perubahan yang positif sayang....

Tadi sempat jugak sembang dengan cikgu aishah, katanya kemarin dia jaga Adam. sepetutnya cikgu zaiton yang jaga untuk budak 3 tahun ni, tapi dia kata Adam ni kena seorang cikgu kontrol dia sorang sebab Adam suka berjalan merata. menroka setiap sudut taska.. pas tu pen/pencil/kaler memang tu ja mainan dia.. kemarin memang cigku bagi dia kertas ja... cikgu tu cakap lagi Adam ni memang lambat n berat mulut, tapi berkemungkinan cepat/pandai menulis & membaca awal... firasat cikgu la.. kalo diizinkan Allah alhamdulillah la kan...

So semalam dia ni kalo bawa keluar tab memang la kena bagi kat dia, kalo dah jemu baru dapat kat aku... tapi rasanya tak pernah dia jemu... Semalam bila dia buka ja kat game mewarna dia terus tulis ni.....


pas tu aku padan minta dia buat lain...

dan padam lagi...


Hasilnya!!!! Ya Allahhhhhh sangat teharu... aku n papa hepi tepuk tangan tak berhenti... tak sia2 aku dok ajar dia dengan tab n black bord kat dia.... hepinya.... tq Allah....