Isnin, 26 November 2012

Family Days

Assalamualaikum uols...

kembali meng'update' blog selepas sabtu ahad.... sabtu kul 7.30am bertolak dari rumah terus masuk hiway Jawi ke Bukit Merah... Family days JPS Penang yang best.. ini kali ke 2 family day yang aku hadiri selepas tahun 2005 buat kat bayview penang...


Sampai dalam kul 8, tengok geng2 aku tak sampai lagi, so makan dulu la nasi lemak yang aku buat pagi tadi + sambal sardin. kat adam aku goreng telur je sebab sambal ada pedas sikit.. Adam kalo aku buat nasi lemak ni bukan main lagi dia makan banyak...



So dah nampak 5-6 orang yang aku kenal, turun kereta terus masuk untuk pendaftaran... Pejabat aku ditugaskan jaga pendaftaran, tu yang masuk awal... so en papa kena la jaga adam dulu.. kesian la kat somi ai tu.. adam mengamok nak masuk dulu.. pada hal buka kul 10.. tapi aku suruh ja masuk dulu n pakai gelang siap2..



 antara orang2 pejabat aku...
 mula2 terun mandi pakai baju oren tu, pas tu aku mula beleter dah, en papa tak bagi pakai baju mandi.. telupa ok.... aku pun nak angin sbb panas gila tengahari tu.. pas tu slow la dia salinkan adam...

 tqvm papa menjaga adam selama 3 jam... huhuhu... kesian papa...
 Ada best ha budak? sampai tak mau berenti mandi...
 en papa masuk tarik tali, tapi kalah.. kui kui... helooo en dah mcm staff JPS sudah...

 Pas tu aku dapat cabutan betuah weh.. jarang aku ni nak bertuah.. sekali number 101 naik.. ai la ti.. dapat hemper.. alhamdulillah.. pas tu masuk pertandingan kerusi beirama, dapat no 5, dapat lagi towel warna oren lagi... time salin baju tu aku bukak terus sbb bawa towel 1 jer.. sedap pakai lagi.. tq ya...

Dah satel seuma sebab dah tak da kena mengena aku pun pi ambil alih tempat en papa.. nasib la tadi Adam sempat tido 1-2jam sebab letih yang amat sangat... dah bagun apa lagi, tak tunggu dah nak mandi terus...



Pas tu nak pi la naik chirlift tu, sekali budak bawah 90cm tok leh naik.. frust tu... cadang tu si adam ni meriba la baru best...
 balik berjalan kaki dengan frust laki binik okeh... tapi tetap boleh senyum depan camera... dasar....
 Dalam kul 3++ bersiap nak balik dah... en papa dan adam kelitihan.. ikut aku tu tak puas lagi nak berkubang, tapi kesian plak keletihan yang en papa tanggung... siap balik rumah terus tanpa menyinggah dimana2....

 seluar adam aku belu minggu lepas... sangad berpuas hati... besar sikit je kat pinggang... tapi masih boleh adjust..

hemper ai.. apa pun family day sabtu lepas sangad best.. tqvm JPS Penang!!