Adam Amsyar

Assalamualaikum.. last week gi kedai gambar nak ambik gambar Adam berukuran pasport untuk borang Taska... Tahun depan aku nak masukkan Adam ke Taska kat kampung aku... Rasanya dapat sebab pilihan untuk orang kampung diutamakan... hemmmm cuminya anak mama sorang ni, tapi tang 'telinga' ma no komen sayang, memang teserlah.. kekeke.. apa pun manja mama sorang ni amat comey... nasib la masa ambik gambar tu dia sangat baik dan dok diam... cuma tak mau senyum je.. tapi gambar Adam still ok...

 from instagram

Muhammad Adam Amsyar 2 tahun