Raya Day 1

Assalamualaikum korang.... Alhamdulillah... dah raya... bersiaran kembali.. ada sesiapa yang rindu ai tak??? ok tak rindu tak pe.. tapi ada jugak yang rindu khen... oh nak hapdate gambar2 raya ni... Tahun ni beraya sakan rumah mak.. mangah adik mak dari lumut pun balik.. sangat meriah, ditambahkan lagi kak kesayangan aku balik jugak walopun sekojab. Balik dari ziarah kubur arwah abang, arwah tok, arwah nenek n arwah pakteh, singgah kerumah tok2 sedara, balik rumah cepat2 begambar sebab si kecik namo dudok dah... ok namo cita panjang, layan depiccas...

 Dato Rahman Family-Aidilfitri 2012

 Dato Kazrul Family

 Dato n Datin bersama cucus

 Kiteworang bersama nenda zahara

 ok, diam!! ai legi budat dari kakak ai hokeh.. pendangan SD2.. aku pun nak minum jugak lah...

 aku yang mewah dengan pipi..

 ketara tang muka dia khen....sebab dia dok tepi muka yang lebar pinggan tambah nasik.. kui kui kui..

 bersama mudak yang susah nak ambil gambar sekarang ni...

at last kat rumah nenek cik kat sungai acheh, dok bawah meja makan kuih bauhulu 2 bijik...