h e l o

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, hari ni dah 26 Ramadhan.. aku tak tinggal pun posa lagi taw.. sangat hepi, tak gaduh nak bayar nanti... (but aim not peknen hokeh).. semalam gi beli lampu lip-lap untuk pasang kat rumah. walopun tak beraya di rumah sendiri, rumah ku harus ceria jugak kan...

 Adam sedang layan cita meatball yang aku beli cd ni dari tahun 2009. hari2 kita orang laki binik terpaksa layan cerita ni demi Adam... (abaikan rumah aku yang berselerak iteww)

 dalam masa yang sama en papa sedang memasang lampu dibantu oleh pembantu yang malas (aku)

 ok, siap dah!!!! memula aku panggil Adam, dia jalan sambil tersenyum n dok tujuk2 yang menampak kan dia hepi.. emmm anak aku ni berat mulut sikit. masih tak padai bercakap. yang dia pandai mama papa nenen... tak pa la, mungkin dia lambat sikit kan...

ok, ni biskut raya yang aku pesan kat watie. all sodap, aku paling suka yang tengah, rasa stbery, Adam pun suka. tat nenes memang tak pernah aku tak oder sebab kat makcik ni dia buat memang sedap...

Persiapan raya? bab baju semua dah satel n siap. cuma baju aku kakak yang aku upah tu dia buat songsang! patut kat baju aku ada corak kaki, sekali dia buat kot melentang, aduhhhhh sakitnya mata memandang. 2 pasang plak yang macam tu. kak ni buat baju memang sadap pakai, tapi dia suka tak tanya dulu.. hemmmm tak pa la, nasib upah murah. bab tudung ja, aku teringin beli tudung fareeda lagi, tapi semua dah abis, tengok la sok lusa aku gi cari kat parit buntar ja sudah... korang macam mana?