M e n y o n t e n g

2 minggu ni Adam pantang sungguh jumpa pen/pensil, nak nyonteng je. aku terus bagi kertas kat dia. tahu dah nak menyonteng. buat setakat ni dia tak pandai lagi la conteng dinding. tunggu nanti la kot... aku planing nak beli kat dia whitebord kat dia, so harap-harap dia tak nyonteng merata.

Ni picca semalam. sementara tunggu papa balik dari terengganu sampai rumah kul 12.30am, dia pun tak ngantuk sangat, so aku layan je budak musyuk sorang ni.

sangat tekun hokeh...
hasilnya... [keta tu mama buat (-_-")]

si mak tengah ajar anak, tapi si anak ikut kepala sendiri.

akhirnya dimulut & idong lah jadi sasaran.