pelik


tengok ni, gambar Cacing Naga yang telah dijumpai di indonesia sepanjang 2.5 meter. panjangnyaaaaa... gili woooo... tapi main dengan macam-macam orang ni, makan pun depa boleh.
~
ingat plak cita bro in law aku jumaat lepas.. dia kata ada
ular berkepala 7!!!!
biaq betik!!! tak caya? aku pun tak caya. tapi hampa tengok gambaq kat bawah.
~

aku pun percaya, tapi betui ka? ada plak rasa tak cata. kata BIL aku kata lagi ula ni ditemui di perlis, masa depa nak tangkap ular ni, tak dapat sebab ulur tu lari terus.
~
Adakah gambar ni tak betul? ATAU datang dengan keadaan MENYERUPA...