Baby Fever


peace be upon u
Adam Amsyar dah deman untuk pertamakalinya setelah umurnya 5 bulan... sabtu rumah aku ada buat kenuri sikit, seharian orang dok ambik pi mai pi mai, pas tu ahad jejalan rodwalk, mau tak panas badan, petang tu balik, semacam ja panas badan dia. aku bagi mandi, petang pi rumah mak tok panas suam lagi, balik malam dia tido, bagun ja, merengek dah. letak dalam wolker pun kalih belakang tengok aku lalang, sambil sebek + tiyak terus... tak pernah2 dia macam tu, nak dukung ja, hemmm memang sah dah demam. semalam bagi pakai coolfever, pagi ni ok, tapi panas tu ada gak sikit...
buat anak mama tershayang "mama doakan ayang cepat sembuh ya..." Kepada Yang Maha Penyayang "Kau sembuhkanlah penyakit anakku ini... amin..." Kepada en somi tershayang "terima kasih kerana berjaga malam, walopun keadaan papa yang teramat laaaaa letih dengan kenuri + kemas rumah" Kepada mak tok "terima kasih banyak2 mak menjaga budak musyuk dengan baik sekali, maklah segala-galanya buat cek..." i luv u ols....