Happy New Year


Assalamualaikum...

-


sat je kan.. dah berakhir 2010 masuk 2011.. macam2 saya menempuhi tahun 2010 ni. kenangan yang paling saya tak boleh lupakan tahun 2010, saya PEKNEN dan MELAHIRKAN ANAK, menjadi seorang mama... memang best tahun 2010 ni...

-





jugaklah saya akan masuk rumah sendiri, kena berdikari, kena pandai masak (ni yang lemah nih, saya tak berapa pandai mansak.. huhuhu) tapi saya akan cuba buat terbaik kot en somi dan en adam amsyar.. "korang, mama akan masak yang sedap2 tuk papa n adam amsyar yer...."





Azam tahun 2011???

.

.

.



(1) nak bagi jadi 60kg balik, boleh? boleh ke? boleh kot.. kekekeke...

.

.

.



(2) mudah-mudahan rezeki saya makin murah tahun ni, khas buat en adam amsyar...

.

.

.



(3) tidak menjadi seorang pemboros lagi.. (--")





amin...





WELCOME