1st Wedding Anniversary

12-12-2010
Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana memangjangkan usia perkahwinan kami... baru langkah pertama, kami sudah dikurniakan cahaya mata yang amat comel, dan en papa sudah sediakan rumah yang indah buat kami sekeluarga...


Terima kasih Ya Allah kerana memurahkan rezeki kami sekeluarga... semoga kami tabah menghadapi liku-liku rumahtangga yang penuh cabaran...

Buat en papa tersayang, mama amat mencintaimu, meyayangimu, menrinduimu & memerlukan mu untuk meneruskan kehidupan ini. mama dan adam amsyar hepy bersama papa.. (jangan ada muntah hijo hokeh!)


kami pi jejalan kat sini jek, tak da joh2 pun.. so layan de picca hokeh....
peberet mama ice mocha
en papa suka oder yang lain dari lain
nasik peberet en papa
spegeti metbol haku.. hahahaha...
kek ni sodap kan...
dan diukir oleh en papa... :D
en adam amsyar yang sedap tido.. bagus anak mama, dah ma nak abis makan baru bagun... mesti org ingat anak aku gegel... tight tu aku tertipu, kat online warna merah, sampai2 kelabu...
kami... :D
pn mama yang suka perasan...







I LOVE YOU...