BMW E34!!!

peace be upon u...

hemmm napa buka topik ni??? my hubby lately ni dok sebut e34 e34 e34. apa tu? mmg saya tak tau.. hubby suruh teka, sekali dia terlepas cakap sendiri :)) apa la... rupa2 keta BMW nih... semalam sambil makan buger tengok pic keta2 ni.. hemmm my hubby memang suka lama dah keta ni... cantik kan.. sweet jugak lama2 tengok... hai la sayang.... semuanya buat laki saya meleleh air liuq.. :)) dia nak pakai ke? bila? jangan tak bagi tau kat saya sudah :( jangan nak buat supris tetiba bawa balik rumah hokeh bang... so kale mana pilihan my hubby???

biru??
itam???
putih!!!!

merah???
tapi bukan untuk yang ni ya.. saya tau sedikit sebanyak my hubby ada perasaan untuk pic dibawah... no no no!!!