Nuffnang

Khamis, 29 Oktober 2009

Hari Batik

wahhhh... pepagi buta cik puan beso beposing.. :)) saja nak tunjuk, baju baru ambil minggu lepas yang dihantar kepada `unty baju` masa bulan posa. dia kata bz, so ayu cakap tak pe, saya nak pakai untuk keja aje... alkisahnya, baju ni jadi rebutan ayu n kakak. so ayu pegang dulu, ayu punya la.. hahahahaha... sori ye kak, ko tak pe dah ada batik sutera baru tu udah ler... nampak muka suci je papagi... mai petang, macam coq pisang makan minyak.. :D


My First Award


ayu dapat award ni dari BLACKROSE. thank u so much fan.. ayu hepi sangat sebab ini adalah award pertama ayu sepanjang membelogkan diri.. :D

To accept this award, here are the rules:
Post it on your blog together with the name of the person who has granted the award, and his or her blog link. Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

Now, as for my newly-discovered blogs whose owners are in every way lovelier than I am, I am passing this on to:

Luv_ma Enyda Watie Zetty Betty

Zue Momy adc Anum Relyza Maira

Realwoman Shin Reena Bimbo Damiqula

Isnin, 26 Oktober 2009

Nur Kasih...



Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam...
Pada takdir dan harapan
Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan
Nur kasihNur kasih
Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran
Nur kasih
Nur kasih
Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih
Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih

Khamis, 22 Oktober 2009

Konsert Seribu Warna Siti

  • 14 November2009
  • Stadium Malawati, Shah Alam
  • 10,000penonton
  • 4,000 tiket buat mereka yang bukan ahli Hi-O
  • RM60 saja










Rabu, 21 Oktober 2009

darah!!!

emmm hari ahad lepas, ralit punya ralit main pisau kecik, tup tup terkena dah... memula tu tak perasan n tak terasa sangat, tapi bila main air makin lama main makin pedih. ayu tak pasan lagi, masa taip msg kat HP (tangan menaip, mata kat lain) tunduk je. ha? darah? adehhh dan2 sakit :D. emmmmm ayu ni jenis yang tak boleh tengok darah, nak pitam. dari dulu lagi (1 family tau), tu pun ada hati nak jadi nurse :p.. masa kejadian petang ayu, lama2 tenung darah tu, kepala mula memusing, nak meloya, semua ada, ayu cepat2 ambil kapas... elehhh sikit jer... manja lebey... hemmmmm korang takut darah tak? tapi darah piyed tak pon :p

macam ni qupenye sel darah yer... comey, tapi boleh buat ayu pengsan....

Selasa, 20 Oktober 2009

lagi 60 hari lagi! ! ! ! ! !

lagi 60 hari je.. sat ja rasa. ari tu lagi 6 bulan :D temuduga dengan tok kadi tak pi lagi (insyaAllah minggu depan), coklat tak cari lagi (bulan depan), baju tak ukur lagi (encek tunang dah), kad (ontheway) bulan 11 siap insyaAllah... emmmm rasa macam bayak masa lagi, tapi tak boleh disia-siakan... tak sabar nak jadi PERMAISURI...

Lalat

Gelak petang-petang nih... 1st time ayu tengok lalat ni, ayu tegelak sorang2. kretip betui depa ni... :))






Isnin, 19 Oktober 2009

Duromine

Duromine yang mempunyai bahan aktif Phentermine merupakan ubat kurus atau pelangsing yg dikatakan mampu membantu dlm usaha menurunkan berat badan. Walaubagaimanapun, ia hanya boleh dijual kepada individu yang mempunyai masalah obesiti atau gemuk keterlaluan dengan menunjukkan surat kebenaran dari doktor bertauliah. Ia biasanya hanya akan disyorkan kepada pesakit sebagai pilihan terakhir sekiranya usaha berdiet serta senaman gagal menunjukkan hasil bagi menurunkan berat badan.

Bagaimanapun, phentermine hanya dibenarkan digunakan dalam dos tertentu kerana dibimbangi boleh menyebabkan ketagihan teruk. Duromine menyebabkan si pemakan hilang selera makan berikutan pusat saraf tertentu pada otak dimatikan.Akibatnya pengguna akan berasa beberapa kesan sampingan seperti tekanan emosi, jantung semakin cepat berdenyut, bibir kering, masalah jantung, muntah dan mengantuk dan beberapa kesan buruk lain.Disebabkan kesan sampingan itu, pesakit jantung, penghidap sawan, wanita hamil, pesakit jiwa dan penagih dadah atau alkohol dilarang menggunakannya sama sekali.

Pengambil pil ini yang bercadang untuk mengandung, adalah dicadangkan agar 'mengosongkan' internal system dari saki baki pil yang masih adadalam sistem badan bagi memberi laluan untuk bayi membesar tanpa sebarang masalah.


x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

How Does Duromine Work
As indicated earlier, phentermine is the main ingredient found in Duromine. The phentermine is responsible for working to block transmitters that can be found in the brain. It is also able to jolt the central nervous system and the brain to release chemicals that are needed to block the feelings of hunger. These chemicals include a adrenaline and dopamine and they work effectively and efficiently in stopping and suppressing the appetite. There will be no cravings or feeling of hunger as the body will no longer be receiving the messages. In Duromine, the phentermine is mixed with a resin that will result in the slow release of phentermine throughout the day. This is very effective as the effects of Duromine will be felt as the day progresses.

What Duromine is used for?
Duromine is mainly used to treat individuals who are morbidly obese or have a BMI (Body Mass Index) greater than 27. It is also used to treat people who have health problems associated with being overweight. Because it is prescription medication, a consultation needs to be done with a doctor as they need to determine if this is the right treatment for you. The drug can be prescribed for other reasons. If you are unsure why you were prescribed Druomine, please consult with your doctor.

Side Effects
Duromine is used to reduce body weight in obese or overweight patients. As with any medication, there are usually some side effects that are associated with the product. In taking duromine. The typical side effects are an increase in blood pressure and heart rates. There is also the possibility that it could also cause restlessness, insomnia and heart palpitations. There is also the possibility that duromine may cause physical and psychological dependence.

Duromine Short Term Side Effects
All medicines can have side effects and this may occur with the normal use of Duromine. Duromine may make you feel more awake than usual. You may have trouble sleeping. It can have some effects on the heart and these should not be taken lightly.

More Common Symptoms

  • Sense of well-being
  • Increased blood pressura
  • Insomnia
  • Nervousness
  • Irritability

Less Common to Rare Symptoms

  • Tiredness
  • Clumsiness
  • Dry mouthLack of sexual desire
  • Nausea or vomiting
  • ConfusionPsychosis
  • Blurred vision
  • Skin rash or itching
  • DiarrheaUnpleasant taste in mouth
  • Iregular heartbeat
  • Headache
  • Dizziness
  • Stomach pain
Possible Overdose Symptoms
  • Confusion Rapid Breathing
  • Convulsions (seizures)Irregular heartbeat
  • Dizziness
  • Mental Depression, following a period of excitement
  • Fever
  • Panic
  • Aggression
  • Tiredness
  • Stomach cramps
  • Hallucinations
  • Irregular blood pressure
  • Severe nausea, vomiting or diarrhea
  • Reflexes
  • Tremors, Trembling, or Shaking
  • Lightheadedness or Fainting
  • Weakness

Duromine Long Term Side Effects
There are some long term side effects that are possible when someone takes Duromine. The common effect is that there is possibility of dependence on the drug. There have been no studies done to indicate this is possible, but it should be taken with care.

The drug should not be use by individuals who are pregnant or thinking about becoming pregnant.

Duromine Warnings\

Ptients with the following conditions should not use Duromine.

  • An allergy to ingredients that are usually contained in Duromine.
  • Are pregnant, planning to become pregnant, or are breast-feeding
  • Are taking any prescription or nonprescription medicine, dietary supplements or herbal preparations
  • Allergic to foods, medicines and other products
  • Have hardening of the arteries, diabetes, high blood pressure, high lipid levels, high cholesterol or spinal or brain disorder.
Duromine Drug Interactions
Duromine may interact with drugs such as Dexfenfluramine, fenfluramine, furazolidone, or MAOIs (eg, phenelzine). It can also have a negative reaction to Serotonin specific reuptake inhibitors (eg, fluoxetine). Guanadrel or guanethidine can have their effectiveness reduced because of Duromine.

Khamis, 15 Oktober 2009

Hepi Beday Mak...

14 OKTOBER 2009 - Selamat hari lahir yang ke 48 tahun mak Yang Amat Mulia Puan Besar Jamaliah bt. Dato` Zakaria..... semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dilindungi Allah walau dimana saja mak berada. cek sayang sangat kat mak. minta ampun banyak2 selama ni cek banyak buat mak terasa hati. & minta maaf juga cek tak bagi hadiah kat mak tahun ni, kek aje :(... semoga mak hepi disamping suami dan anak2 yang sentiasa mencintai mak buat selama-lamanya... i love u mom...

makan malam.. abah belanja.. tq abah...
my luv mom...

Rabu, 14 Oktober 2009

myVIVA, Line Mira Avy, Daihatsu

pasan tak line hitam tu... encek tunang pasang jumaat lepas... :D

Isnin, 12 Oktober 2009

11 Oktober 2009

salam..hi semua.. 11 oktober 2009 cukup umur ayu 25 tahun. uuuiiii dah besaq panjang kan. kalo dah kawen dah 2, 3 orang anak. kawan sek dulu pun dah beranak pinak. kak eynda pun dah peknen kat adam :D kita ni baru nak kawin :D Alhamdulillah kepada Allah kerana memanjangkan lagi umurku sehingga kesaat ini. Impian ayu untuk berkahwin dengan jejaka idaman hati Insyaalah dimakbuklan Tuhan. Berkat doa mak abah hidup ayu aman bahagia disamping keluarga tercinta (walaupun ada juga marah2 kat abah..) tahun ini hadiah ayu tak la mewah seperti tahun lepas. hadiah tak de, tapi ingatan tulus iklas dari mak, abah, family, encek tunang & rakan2 yang ucap dari tengah malam sampai ke malam amat bermakna buat ayu.. begayut kat HP dari pagi sampai malam, FREE!!!!! (hotnik/maxis aje) kol merata, kedah, penang, KL, Perak, PD merata lah.. ada yang kol tak jawab, ada yang menyembang sampai sejam lebih, jenuh nak cas HP :))

pagi ayu makan2 pagi dengan family sambil tengok tv, petang encek tunang ajak makan kat kedai selalu kitorang pegi. teringin nak makan western plak.. hehehehe lidah omputih plak la... lepas makan2 ambik angin lepak kat rnr bagan...


encik tunang bagi cake ni :D ...

Khamis, 8 Oktober 2009

FARCRY

kemarin lepas ujian gi tengok wayang dengan encek tunang cita FARCRY

In a mysterious nearby forest, a group of mercenaries are attacked. A scientist, Dr. Krieger, watches this from a secret research facility, obviously pleased with the results of his work, which is the cause of the death (which is unknown) of the mercenaries. In Seattle, a veteran newspaper editor makes arrangements to send his two archrival reporters, Tom Moore and Valerie Constantine, to check out the mysterious reports coming from an island in the Pacific Northwest. Once on the island, it doesn't take long for the duo and their Captain, Jack Carver (Schweiger), to find trouble. The main mercenary commander Maria Sanchez immediately tries to capture them. Valerie and Jack manage to escape but Tom is killed. The mercenaries are hot on their heels and Valerie and Jack argue about their plan. Jack wants to get off the island as quickly as possible by reaching his friend Emilio. Valerie, a seasoned reporter, wants to gather more evidence for her story. After several dramatic chases and an encounter with the strange creatures, Valerie, Jack and Emilio are captured and brought to Kreiger. Krieger wants Valerie to join him in reporting his accomplishments to the world. Meanwhile, in the lab, the creature escapes and tries to kill Jack. Jack and Emilio manage to elude the creature but others in the compound are not as lucky. The creature corners Valerie and she narrowly escapes death as Emilio and Jack reach her just in time. The loss of control sends Sanchez into a fury. Jack and Valerie are pursued by Sanchez as they make a frantic attempt to get off the island and alert the world.










* 4 star

Produa MPV

Perodua MPV D46T

Finally! Perodua has confirmed the release of the all New Perodua MPV this year November.Perodua has never disappointed us with theirs new car like the most sellable and value for money car Perodua Myvi.This car was expected selling below RM65k and it gonna hit the new Proto Exora really bad.Perodua MPV will be expected to be mounted with 1.5L engine like what Toyota Vios and Toyota Avanza has.This new Perodua MPV is based on Toyota Passo Sette and has about 80% similarity of it outlook.





Selasa, 6 Oktober 2009

10 yang anggun

COVER EH!
untuk keluaran EH! terbaru, 10 yang anggun dipilih, untuk menjadi cover. antaranya DATO SITI NURHALIZA, FAZURA, CAMELIA, FASHA SANDHA, ELLA, ROZITA CHE WAN, TENGKU AZURA, NASHA AZIZ, MAYA KARIN dan DIANA DANIELLE. rizman ruzaini mengayakkan dato siti dan fazura. pereka lain adalah sonny san dan farah khan.


pilihan
  1. Siti Nurhaliza
  2. Rozita Che Wan
  3. Nasha Aziz
  4. Fauzura
  5. Maya karin
  6. Camelia
  7. Fasha Sandha
  8. Tengku Azura
  9. Ella
  10. Diana Danial

Hari Batik

wahhhh... pepagi buta cik puan beso beposing.. :)) saja nak tunjuk, baju baru ambil minggu lepas yang dihantar kepada `unty baju` masa bulan posa. dia kata bz, so ayu cakap tak pe, saya nak pakai untuk keja aje... alkisahnya, baju ni jadi rebutan ayu n kakak. so ayu pegang dulu, ayu punya la.. hahahahaha... sori ye kak, ko tak pe dah ada batik sutera baru tu udah ler... nampak muka suci je papagi... mai petang, macam coq pisang makan minyak.. :D


My First Award


ayu dapat award ni dari BLACKROSE. thank u so much fan.. ayu hepi sangat sebab ini adalah award pertama ayu sepanjang membelogkan diri.. :D

To accept this award, here are the rules:
Post it on your blog together with the name of the person who has granted the award, and his or her blog link. Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

Now, as for my newly-discovered blogs whose owners are in every way lovelier than I am, I am passing this on to:

Luv_ma Enyda Watie Zetty Betty

Zue Momy adc Anum Relyza Maira

Realwoman Shin Reena Bimbo Damiqula

Nur Kasih...



Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam...
Pada takdir dan harapan
Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan
Nur kasihNur kasih
Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran
Nur kasih
Nur kasih
Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih
Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih

Konsert Seribu Warna Siti

  • 14 November2009
  • Stadium Malawati, Shah Alam
  • 10,000penonton
  • 4,000 tiket buat mereka yang bukan ahli Hi-O
  • RM60 saja










darah!!!

emmm hari ahad lepas, ralit punya ralit main pisau kecik, tup tup terkena dah... memula tu tak perasan n tak terasa sangat, tapi bila main air makin lama main makin pedih. ayu tak pasan lagi, masa taip msg kat HP (tangan menaip, mata kat lain) tunduk je. ha? darah? adehhh dan2 sakit :D. emmmmm ayu ni jenis yang tak boleh tengok darah, nak pitam. dari dulu lagi (1 family tau), tu pun ada hati nak jadi nurse :p.. masa kejadian petang ayu, lama2 tenung darah tu, kepala mula memusing, nak meloya, semua ada, ayu cepat2 ambil kapas... elehhh sikit jer... manja lebey... hemmmmm korang takut darah tak? tapi darah piyed tak pon :p

macam ni qupenye sel darah yer... comey, tapi boleh buat ayu pengsan....

lagi 60 hari lagi! ! ! ! ! !

lagi 60 hari je.. sat ja rasa. ari tu lagi 6 bulan :D temuduga dengan tok kadi tak pi lagi (insyaAllah minggu depan), coklat tak cari lagi (bulan depan), baju tak ukur lagi (encek tunang dah), kad (ontheway) bulan 11 siap insyaAllah... emmmm rasa macam bayak masa lagi, tapi tak boleh disia-siakan... tak sabar nak jadi PERMAISURI...

Lalat

Gelak petang-petang nih... 1st time ayu tengok lalat ni, ayu tegelak sorang2. kretip betui depa ni... :))






Duromine

Duromine yang mempunyai bahan aktif Phentermine merupakan ubat kurus atau pelangsing yg dikatakan mampu membantu dlm usaha menurunkan berat badan. Walaubagaimanapun, ia hanya boleh dijual kepada individu yang mempunyai masalah obesiti atau gemuk keterlaluan dengan menunjukkan surat kebenaran dari doktor bertauliah. Ia biasanya hanya akan disyorkan kepada pesakit sebagai pilihan terakhir sekiranya usaha berdiet serta senaman gagal menunjukkan hasil bagi menurunkan berat badan.

Bagaimanapun, phentermine hanya dibenarkan digunakan dalam dos tertentu kerana dibimbangi boleh menyebabkan ketagihan teruk. Duromine menyebabkan si pemakan hilang selera makan berikutan pusat saraf tertentu pada otak dimatikan.Akibatnya pengguna akan berasa beberapa kesan sampingan seperti tekanan emosi, jantung semakin cepat berdenyut, bibir kering, masalah jantung, muntah dan mengantuk dan beberapa kesan buruk lain.Disebabkan kesan sampingan itu, pesakit jantung, penghidap sawan, wanita hamil, pesakit jiwa dan penagih dadah atau alkohol dilarang menggunakannya sama sekali.

Pengambil pil ini yang bercadang untuk mengandung, adalah dicadangkan agar 'mengosongkan' internal system dari saki baki pil yang masih adadalam sistem badan bagi memberi laluan untuk bayi membesar tanpa sebarang masalah.


x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

How Does Duromine Work
As indicated earlier, phentermine is the main ingredient found in Duromine. The phentermine is responsible for working to block transmitters that can be found in the brain. It is also able to jolt the central nervous system and the brain to release chemicals that are needed to block the feelings of hunger. These chemicals include a adrenaline and dopamine and they work effectively and efficiently in stopping and suppressing the appetite. There will be no cravings or feeling of hunger as the body will no longer be receiving the messages. In Duromine, the phentermine is mixed with a resin that will result in the slow release of phentermine throughout the day. This is very effective as the effects of Duromine will be felt as the day progresses.

What Duromine is used for?
Duromine is mainly used to treat individuals who are morbidly obese or have a BMI (Body Mass Index) greater than 27. It is also used to treat people who have health problems associated with being overweight. Because it is prescription medication, a consultation needs to be done with a doctor as they need to determine if this is the right treatment for you. The drug can be prescribed for other reasons. If you are unsure why you were prescribed Druomine, please consult with your doctor.

Side Effects
Duromine is used to reduce body weight in obese or overweight patients. As with any medication, there are usually some side effects that are associated with the product. In taking duromine. The typical side effects are an increase in blood pressure and heart rates. There is also the possibility that it could also cause restlessness, insomnia and heart palpitations. There is also the possibility that duromine may cause physical and psychological dependence.

Duromine Short Term Side Effects
All medicines can have side effects and this may occur with the normal use of Duromine. Duromine may make you feel more awake than usual. You may have trouble sleeping. It can have some effects on the heart and these should not be taken lightly.

More Common Symptoms

  • Sense of well-being
  • Increased blood pressura
  • Insomnia
  • Nervousness
  • Irritability

Less Common to Rare Symptoms

  • Tiredness
  • Clumsiness
  • Dry mouthLack of sexual desire
  • Nausea or vomiting
  • ConfusionPsychosis
  • Blurred vision
  • Skin rash or itching
  • DiarrheaUnpleasant taste in mouth
  • Iregular heartbeat
  • Headache
  • Dizziness
  • Stomach pain
Possible Overdose Symptoms
  • Confusion Rapid Breathing
  • Convulsions (seizures)Irregular heartbeat
  • Dizziness
  • Mental Depression, following a period of excitement
  • Fever
  • Panic
  • Aggression
  • Tiredness
  • Stomach cramps
  • Hallucinations
  • Irregular blood pressure
  • Severe nausea, vomiting or diarrhea
  • Reflexes
  • Tremors, Trembling, or Shaking
  • Lightheadedness or Fainting
  • Weakness

Duromine Long Term Side Effects
There are some long term side effects that are possible when someone takes Duromine. The common effect is that there is possibility of dependence on the drug. There have been no studies done to indicate this is possible, but it should be taken with care.

The drug should not be use by individuals who are pregnant or thinking about becoming pregnant.

Duromine Warnings\

Ptients with the following conditions should not use Duromine.

  • An allergy to ingredients that are usually contained in Duromine.
  • Are pregnant, planning to become pregnant, or are breast-feeding
  • Are taking any prescription or nonprescription medicine, dietary supplements or herbal preparations
  • Allergic to foods, medicines and other products
  • Have hardening of the arteries, diabetes, high blood pressure, high lipid levels, high cholesterol or spinal or brain disorder.
Duromine Drug Interactions
Duromine may interact with drugs such as Dexfenfluramine, fenfluramine, furazolidone, or MAOIs (eg, phenelzine). It can also have a negative reaction to Serotonin specific reuptake inhibitors (eg, fluoxetine). Guanadrel or guanethidine can have their effectiveness reduced because of Duromine.

Hepi Beday Mak...

14 OKTOBER 2009 - Selamat hari lahir yang ke 48 tahun mak Yang Amat Mulia Puan Besar Jamaliah bt. Dato` Zakaria..... semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dilindungi Allah walau dimana saja mak berada. cek sayang sangat kat mak. minta ampun banyak2 selama ni cek banyak buat mak terasa hati. & minta maaf juga cek tak bagi hadiah kat mak tahun ni, kek aje :(... semoga mak hepi disamping suami dan anak2 yang sentiasa mencintai mak buat selama-lamanya... i love u mom...

makan malam.. abah belanja.. tq abah...
my luv mom...

myVIVA, Line Mira Avy, Daihatsu

pasan tak line hitam tu... encek tunang pasang jumaat lepas... :D

11 Oktober 2009

salam..hi semua.. 11 oktober 2009 cukup umur ayu 25 tahun. uuuiiii dah besaq panjang kan. kalo dah kawen dah 2, 3 orang anak. kawan sek dulu pun dah beranak pinak. kak eynda pun dah peknen kat adam :D kita ni baru nak kawin :D Alhamdulillah kepada Allah kerana memanjangkan lagi umurku sehingga kesaat ini. Impian ayu untuk berkahwin dengan jejaka idaman hati Insyaalah dimakbuklan Tuhan. Berkat doa mak abah hidup ayu aman bahagia disamping keluarga tercinta (walaupun ada juga marah2 kat abah..) tahun ini hadiah ayu tak la mewah seperti tahun lepas. hadiah tak de, tapi ingatan tulus iklas dari mak, abah, family, encek tunang & rakan2 yang ucap dari tengah malam sampai ke malam amat bermakna buat ayu.. begayut kat HP dari pagi sampai malam, FREE!!!!! (hotnik/maxis aje) kol merata, kedah, penang, KL, Perak, PD merata lah.. ada yang kol tak jawab, ada yang menyembang sampai sejam lebih, jenuh nak cas HP :))

pagi ayu makan2 pagi dengan family sambil tengok tv, petang encek tunang ajak makan kat kedai selalu kitorang pegi. teringin nak makan western plak.. hehehehe lidah omputih plak la... lepas makan2 ambik angin lepak kat rnr bagan...


encik tunang bagi cake ni :D ...

FARCRY

kemarin lepas ujian gi tengok wayang dengan encek tunang cita FARCRY

In a mysterious nearby forest, a group of mercenaries are attacked. A scientist, Dr. Krieger, watches this from a secret research facility, obviously pleased with the results of his work, which is the cause of the death (which is unknown) of the mercenaries. In Seattle, a veteran newspaper editor makes arrangements to send his two archrival reporters, Tom Moore and Valerie Constantine, to check out the mysterious reports coming from an island in the Pacific Northwest. Once on the island, it doesn't take long for the duo and their Captain, Jack Carver (Schweiger), to find trouble. The main mercenary commander Maria Sanchez immediately tries to capture them. Valerie and Jack manage to escape but Tom is killed. The mercenaries are hot on their heels and Valerie and Jack argue about their plan. Jack wants to get off the island as quickly as possible by reaching his friend Emilio. Valerie, a seasoned reporter, wants to gather more evidence for her story. After several dramatic chases and an encounter with the strange creatures, Valerie, Jack and Emilio are captured and brought to Kreiger. Krieger wants Valerie to join him in reporting his accomplishments to the world. Meanwhile, in the lab, the creature escapes and tries to kill Jack. Jack and Emilio manage to elude the creature but others in the compound are not as lucky. The creature corners Valerie and she narrowly escapes death as Emilio and Jack reach her just in time. The loss of control sends Sanchez into a fury. Jack and Valerie are pursued by Sanchez as they make a frantic attempt to get off the island and alert the world.










* 4 star

Produa MPV

Perodua MPV D46T

Finally! Perodua has confirmed the release of the all New Perodua MPV this year November.Perodua has never disappointed us with theirs new car like the most sellable and value for money car Perodua Myvi.This car was expected selling below RM65k and it gonna hit the new Proto Exora really bad.Perodua MPV will be expected to be mounted with 1.5L engine like what Toyota Vios and Toyota Avanza has.This new Perodua MPV is based on Toyota Passo Sette and has about 80% similarity of it outlook.





10 yang anggun

COVER EH!
untuk keluaran EH! terbaru, 10 yang anggun dipilih, untuk menjadi cover. antaranya DATO SITI NURHALIZA, FAZURA, CAMELIA, FASHA SANDHA, ELLA, ROZITA CHE WAN, TENGKU AZURA, NASHA AZIZ, MAYA KARIN dan DIANA DANIELLE. rizman ruzaini mengayakkan dato siti dan fazura. pereka lain adalah sonny san dan farah khan.


pilihan
  1. Siti Nurhaliza
  2. Rozita Che Wan
  3. Nasha Aziz
  4. Fauzura
  5. Maya karin
  6. Camelia
  7. Fasha Sandha
  8. Tengku Azura
  9. Ella
  10. Diana Danial