darah!!!

emmm hari ahad lepas, ralit punya ralit main pisau kecik, tup tup terkena dah... memula tu tak perasan n tak terasa sangat, tapi bila main air makin lama main makin pedih. ayu tak pasan lagi, masa taip msg kat HP (tangan menaip, mata kat lain) tunduk je. ha? darah? adehhh dan2 sakit :D. emmmmm ayu ni jenis yang tak boleh tengok darah, nak pitam. dari dulu lagi (1 family tau), tu pun ada hati nak jadi nurse :p.. masa kejadian petang ayu, lama2 tenung darah tu, kepala mula memusing, nak meloya, semua ada, ayu cepat2 ambil kapas... elehhh sikit jer... manja lebey... hemmmmm korang takut darah tak? tapi darah piyed tak pon :p

macam ni qupenye sel darah yer... comey, tapi boleh buat ayu pengsan....