11 Oktober 2009

salam..hi semua.. 11 oktober 2009 cukup umur ayu 25 tahun. uuuiiii dah besaq panjang kan. kalo dah kawen dah 2, 3 orang anak. kawan sek dulu pun dah beranak pinak. kak eynda pun dah peknen kat adam :D kita ni baru nak kawin :D Alhamdulillah kepada Allah kerana memanjangkan lagi umurku sehingga kesaat ini. Impian ayu untuk berkahwin dengan jejaka idaman hati Insyaalah dimakbuklan Tuhan. Berkat doa mak abah hidup ayu aman bahagia disamping keluarga tercinta (walaupun ada juga marah2 kat abah..) tahun ini hadiah ayu tak la mewah seperti tahun lepas. hadiah tak de, tapi ingatan tulus iklas dari mak, abah, family, encek tunang & rakan2 yang ucap dari tengah malam sampai ke malam amat bermakna buat ayu.. begayut kat HP dari pagi sampai malam, FREE!!!!! (hotnik/maxis aje) kol merata, kedah, penang, KL, Perak, PD merata lah.. ada yang kol tak jawab, ada yang menyembang sampai sejam lebih, jenuh nak cas HP :))

pagi ayu makan2 pagi dengan family sambil tengok tv, petang encek tunang ajak makan kat kedai selalu kitorang pegi. teringin nak makan western plak.. hehehehe lidah omputih plak la... lepas makan2 ambik angin lepak kat rnr bagan...


encik tunang bagi cake ni :D ...