Makan lagik...

kemarin mak buah bihun sup, memula tu ingat biasa-biasa jer, mak pecah telur pulak.. wahhh meleleh ayaq lioq nih.... abis jugak semangkuk disulamkan dengan air jambu 88.. cita donut apple pulak, my fiance ke JJ tengahari kemarin, so apa lagi saya pun pesan benda alah ni la.. pas tu dia cakap malu nak beli, takut nanti orang kata dia tak pose, dia tak beli, huhuhuhu :( petang pas keja kami be2 ke pasar ramadhan sg bakap, masa nak balik dia bawa kuar 1 kotak putih, dalam hati saya kata, `aik macam kenal jek kotak tuh`... sekali donut, qenyeh sampai ketelinga la.. :D.. dapat jugak makan... tima kasih suk...
-